Loading...

Medieval 2 Total War Türkler Oynanış Videosu - Rehber Part 1 -Very hard

. 52 Videos
Subscribe
22,548,145
2,729,347 views
95% 39,852 852

About :

Türkler ile oyun başında neler yapılması gerektiği ve en iyi oynanış şeklinin nasıl olması gerektiğiniz hızlı bir şekilde sizlere aktarmaya çalışıyorum. Sürekli save load yapma sebebim savaşları oynayarak uğraşıp zaman kaybetmemek ve sizlere en optimum genişlemenin nasıl olacağını göstermektir. İyi seyirler.

oyuncak arabalar? izle

rar sifresi nas?l k?r?l?r

kabe imamlar? cuz

minecraft agac kesmek modu

burak minecraft ta

minis jeti

furkan yaman enes

amenerrasulu turkce okunusu

cs go cfg nas?l yap?l?r

gm e tab 5 root

Tags :

Medieval 2 Medieval 2 Total War Total War Medieval 2 Türkler Medieval 2 Turks Gameplay Turks Gameplay Türkler Oyun Medieval 2 Total War Turks Medieval 2 Total War Türkler

Google AdSense
728 x 90

Similar Videos:

50 Comments

    Popular Comments:

Lütfi can Ordukuzkun . 2019-07-01
Swords of mohemmed kartını bağdata cihad yaparak tek seferde alabilirsiniz
121 2 . Reply
Furkan Mazlumoglu . 2019-04-21
ben tilt oldum mk kendin yapsna savaşı artık
121 2 . Reply
Kerem Balcı . 2019-01-28
Merhaba hocam oyunu yükledim ama please login with administrator privileges and try again sorunu veriyor nasıl çözerim yardım eder misin
121 2 . Reply
Hwacha ` . 2019-01-20
Kanka ben normalde kutsal roma ile oynarım fakat Türker ile oynamaya karar verdim sorun şu ki askerler çok kötü ve kalitesiz mesela Avrupa da Fortress kurunca hakkaten güçlü feudal knights veriyor Türklerde ise işe yaramaz sipahi lancer çıkıyor güçlü birimim hiç olmayacak mı Fortress ilk ortaya çıktığında most advanced faction olmuştum ama sonra birden duraklama dönemine girdim haçlı seferinde adamlar bir geliyor plaka ağır zırhlarla bende en güçlü birimler sipahi ve saracen militia bunlar dışında yeniçeri naffatun gibi güçlü birimlere hangi binalarla ulaşıcam moğollarla savaşana kadar bunları üretmem lazım
121 2 . Reply
Hidolf Adler . 2018-12-31
save ne alaka olm hileli oyanayıp very hard yaptım ne amk salağı ya lksadjglkszdjgk
121 2 . Reply
Carmagon Noyan . 2018-12-12
Ben acamiyorum oyun aciliyorda tekli moddan mi giricez multimi
121 2 . Reply
Sabun Tv . 2018-11-25
Kardes bu oyunda Cin falan varmi ? Hindistan? onlar nasil ediyoruz?
121 2 . Reply
Global _ Adam . 2018-11-03
tüm dünyayı feth etmeli çekermisin
121 2 . Reply
Fahri Kazar . 2018-10-06
kardeşim kusura bakma ama gercekten hiç begenmedim. Bildiğin yagma için oynuyorsun. Oysaki oyun cok guzel. Gercekten devlet yonettiğini bilmen lazım. Komutanları 10 yıldızlı yapmayı, casus, suikastçileri ve loncaları kullanmanı tavsiye ederim. Şunu da unutmayalım ki ticaret, merchantlar ve merchant loncasının ekonomiye büyük katkısı var.
121 2 . Reply
Cetin Tek . 2018-09-29
Kardeşim ben bu oyunu indirdim ama içinde birçok devlet yok onları ona nasıl yama yapicam biliyomusun
121 2 . Reply
Cetin Tek . 2018-09-26
Kardeşim bu oyun bende vardı ama kaybettim arıyorum net te felan yada cd ye felan ama bulamıyorum nerde bulabilirim bi fikir verebilirmisiniz
121 2 . Reply
Captain price . 2018-05-12
Çocuklugumun oyunu bana çok şey katmıştı
121 2 . Reply
oRİXe . 2018-03-25
bende orjinal stemdan aldığım oyunu oynuyorum ama benim birimlerimin sayısı 100 küsür falan olmuyor sebebini biliyormusun ?
121 2 . Reply
Emir Cihangiroğlu . 2017-09-15
Drillmaster kendi birliklerinin moralini düşürüyor sırf %10 hareket etmek için değmez bence kötü bir özellik
121 2 . Reply
Ahmetsemih Ucan . 2017-08-15
0.58 kulaklıklılar içn saygı duruşu :(
121 2 . Reply
Kazanova . 2017-06-25
Oyununu aldım hiç birşey anlamadım yeni video çekermisin lütfen herseyiyle anlatan. :(
121 2 . Reply
Süleyman Burak . 2017-06-05
Samet selamlar kardeşim, öncelikle oyunu yeni keşfedip merak edenler için güzel bir rehber olmuş onu söyleyebilirim. Gerek anlatım gerekse oyunda akıcılık bakımından gayet güzel, yalnız gördüğüm kadarıyla 3. partı çekmeyişinin sebebi izlenme sayısının düşük olmasından dolayı diye tahmin ediyorum ki sebebi daha evvel birçok rehber videosu çekilmiş olmasından kaynaklı. Bununla beraber birkaç eksik gözüme çarptı; mesela oyundaki bölgelerin, şehirlerin isimlerini oyun harici gerçek hayattaki isimlere göre telaffuz etsen ve ismi herkes tarafından pek bilinmeyen bölgeler hakkında minik bilgiler paylaşsan daha hoş dururdu, örneğin Damascus'u Şam olarak telaffuz edebilirdin veya Caffa (Kefe) şehriyle alakalı bugünkü Ukrayna sınırları içerisinde yer alan Kırım yarımadasının liman şehri olarak ufak detay verebilirdin. Bunun haricinde oyunda birkaç detayı çabuk atlamışsın. Komutanların özellikleri hakkında daha fazla bilgi verebilirdin, ticaret yolları ve para kazanma yani ekonomiyle alakalı daha çok detaya girebilirdin. Mesela oyun başı sen direk tüccarları kuzeye amber kaynaklarına yolladın ama diğer kaynaklar hakkında da haritada bilgi verebilirdin. Tabii tüm bu eksiklikleri eksiklik olarak görmemek lazım çünkü videonun süresi itibarıyla bence gayet dolu bir anlatım olmuş. Belki her part için 1 saatlik çekim yapsan elbette çok detaya girebilirdin. Kısa keseyim; senden daha çok rehber bekliyoruz. Hatta sıradaki rehberin; komutan ve şehirlerin özelliklerini, detaylarını, kısayol ve ipuçları anlatan 30-40 dakikalık bir rehber olsun. Hem daha çok ilgi çeker, hem de izlenme sayın artar. Başta dediğim gibi yıllar içerisinde çok rehber çekildi ama oyunun içerisinde detaya giren çok az kişi oldu. Hadi kolay gelsin... Bu arada şehir ve general isimlerini nasıl değiştirebileceğimizi de anlatabilir misin?
121 2 . Reply