Loading...

Medieval 2 Total War TÜM HİLELER (Işınlama-trait ekleme-ünite yaratma vs.)

. 52 Videos
Subscribe
22,548,145
2,729,347 views
95% 39,852 852

About :

show_cursorstat Koordinat belirleme
move_character ' 'karakter ismi'' Işınlama
character_reset ''karakter ismi'' turn içinde hareket
auto_win attacker veya defender otomatik savaş kazanma
istanbul
george
houston
vindaloo
---------------(traitler)----------- give_trait ''karakter ismi'' ''trait ismi''
GENERALLER
-----------------command traitleri ------
(GoodCommander 5)
( Intelligent 3)
(NaturalMilitarySkill 3)
----------------chivalry traitleri----------
( BattleChivalry 5)
(StrategyChivalry 5)
(CaptorChivalry 4)
----------------loyalty traitleri-------
(Loyal 4)
(Austere 3)
(LoyaltyStarter 1)
------------------priety traitleri------------
(PublicFaith 4)
(StrongFaith 4)
(GoodDenouncer 5)
-Energetic 4 (yürüme mesafesi)
-Fertile 3 (daha fazla çocuk)
-HighPersonalSecurity (assasin lere karşı koruma)

--------------priestler için traitler-----------
( PublicFaith 4)
(StrongFaith 4)
(GoodDenouncer 5)
--------------s-py lar için traitler----------
(GoodSpy 5)
(NaturalSpySkill 3)
(GoodConspirator 3)
--------------diplomat lar için traitler------------
(GoodDiplomat 5)
(NaturalDiplomatSkill 3)
(Secretive 3)
---------------assassinler için traitler----------
(GoodAssassin 5)
(NaturalAssassinSkill 3)
(GoodConspirator 3)
---------------mecherat traitler-----------
(GoodMerchant 4)
(NaturalMerchantSkill 3)
(LegalDealer 2)
-------------prensesler traitler---------
(NaturalPrincess 3)
(FairWoman 3)
(PrettyWoman 3)



create_unit ''şehir yada karakter ismi'' ''birim ismi'' 5 9 3 3
örn.. create_unit Iconium Quapukulu 5 9 3 3

BAZI ÜLKELER İÇİN ASKER İSİMLERİ

----------İNGİLTERE---------
''Dismounted English Knights'' saldırı milis
''Dismounted Feudal Knights'' defans milis
''English Knights'' atlı
''Dismounted Longbowmen'' okçu

--------FRANSA--------
''Dismounted Noble Knights '' saldırı milis
''Dismounted Feudal Knights'' defans milis
''Aventurier'' okçu
''Lancers'' atlı

--------ispanya---------
''Almughavars'' saldırı mızrak
''Dismounted Chivalric Knights'' defans milis
''Pavise Crossbowmen'' okçu
''Chivalric Knights'' atlı

--------Türk----------
''Hashishim'' saldırı yakın dövüş
''Janissary Heavy Inf'' yeniçeri mızraklısı
''Dismounted Sipahi Lancers'' mızraklı
''Janissary Archers'' okçu
''Quapukulu'' atlı
''Sipahis'' atlı okçu
''Naffatun'' Menzilli bombacı


toggle_fow (sis hilesi)

surrender_regions ''ülke ismi'' (ülke yıkma-diplomasideki adına bakın)

add_money 40000 para hilesi

add_population ''şehir ismi'' 4000 populasyonhilesi

process_cq ''şehir ismi'' inşaat
(şehirde populasyon 24.000 - Kalede 10.000 yapın fazlası zarar)










4

modo diretor gta v

rom samsung g3502t

undertale download traduzido

como mudar o email do clash of clans

url para skins grand truck simulator 2016

como fazer palmeira para maquete

como achar o email do facebook

como tirar o cadeado level up

baixar blood strike

taticas fm 2015 vodu

Tags :

total war total war 2 medieval total war 2 hileler oyun hileleri medieval total war 2 hileleri ışınlama hilesi ünite yaratma trait ekleme strateji oyun savaş medieval 2 total war medieval 2 total war ışınlama medieval 2 total war asker çıkarma medieval 2 total war trait medieval 2 total war traits medieval total war 2 ışınlanma medieval total war 2 trait medieval total war 2 traits medieval total war 2 tüm hileler

Google AdSense
728 x 90

Similar Videos:

50 Comments

    Popular Comments:

vusal Memmedov . 2020-01-26
Abi ben şu isimlər uzun olduğu zaman içareni koyamıyorum nasıl koyuluyor?
121 2 . Reply
Demirel Eyup . 2020-01-06
Fransadan selamlar . Çok tskrl guzel oluyor yani ;)
121 2 . Reply
Sentilyoner Official . 2020-01-03
- diyorsun ama tırnak işareti o
121 2 . Reply
YunusEmre Karakuş . 2019-12-23
Tire koyamıyorum
121 2 . Reply
Pubg Mobile Türkiye Turnuvaları . 2019-05-04
sen kralsın olum ya
121 2 . Reply
Demir Saron . 2019-04-23
adamsın birader!!!
121 2 . Reply
The Aztech . 2019-03-28
Öncelikle anlatımın için çok teşekkür ederim hepsi gayet detaylı olmuş. Hileleri eleştiren arkadaşlar burada adam size hile kullanın veya ben oyunları hile ile bitiriyorum demiyor ki sadece hile kullanmak isteyenlere nasıl kullanıldığını gösteriyor. Bu online oyun olmadığından dolayı da başka kullanıcılara asla zararı dokunmaz bu hilelerin.


Fakat benim sormak istediğim bir soru var. Ben bu oyunda kutsal Roma İmparatorluğu ile oynamıştım geçenlerde hileleri denemek amaçlı hileler oldu lakin şuan Osmanlı ile oynamak istiyorum fakat character_reset hilesini bir türlü yapamadım. Sizin denediğiniz komutanla deniyorum ama yine de olmuyor her şeyi tıpa tıp aynı fakat karakter bulunamadı hatası alıyorum sebebi nedir sizce ?




Düzeltiyorum. Sanırım buldum. Yeniden oyuna başladım bu sefer düzeldi. Ne alakaysa anlamadım ama daha önce başladığım oyundan kabul etmedi hileyi :D Paylaşımın için tekrardan teşekkür ederim devamını bekleriz :)
121 2 . Reply
ReKKTT . 2019-03-10
CIHARAÇTER AHAHAHAHAAHHAAHAHAH ULAN HILEYLE BU OYUNU OYNASAN NOLUR OYNAMASAN NOLUR KRO zevk alamazsın kendini kandırır sıkılır bırakırsın.Bunuda benmi söyleyeyim sana ? git bir ingilizce kursuna birazcık eğitim al.Çok acınası bir halin var allah yanındakilere ailene arkadaşlarına bu cahilliğinden ötürü sabır versin.
121 2 . Reply
Murat Oğur . 2019-02-22
Şu ana kadar duyduğum en berbat İngilizce telaffuzu. Egepi nedir amk ya. Asvalt ne amk. Ayıca oyunlarda hile kullanan insan kendisine saygısı olmayan bir kancıktır. Ne zevk alıyorsunuz oğlum böyle?
121 2 . Reply
Savaş Ustası . 2019-02-14
Oyun orijinal olmak zorundami
121 2 . Reply
Hidolf Adler . 2018-12-31
popülatiyon lazım ksjdglksdjglksdjgkk
121 2 . Reply
HALİS Kurt . 2018-10-21
Kardeş Sağolasın
121 2 . Reply
عشق یعنی . 2018-10-17
Hocam şifre okumuyor
121 2 . Reply
Emre Lüle . 2018-09-28
Abi hızlı unit yapma hilesi yokmu ? x(
şehirden çıkarmak için
121 2 . Reply
Ferithan DEVEOĞLU . 2018-09-14
Venedikde oluyomu ya
121 2 . Reply
Fruitsalad12 . 2018-08-11
Karakter isminin ve asker isminin girilmesi gerekn tüm hilelerde character not found ve unit type not found hatası veriyor
121 2 . Reply
Enes Tozlu . 2018-07-01
Kardeşim Suikastçı geliştirmeyi de açıklar mısın bir türlü yapamadım.
121 2 . Reply
SADECE 1 . 2018-06-09
total war rome 2 de oluyomu
121 2 . Reply
Gökhan Es . 2018-04-20
auto win dünya yazın bütün dünyayı otomatik feth edin sonra da kapatın amına kodumun oyununu total war oyunları sizin neyinize
121 2 . Reply
Karkelos . 2018-01-17
abi bu traitler kralda sultan ve prenslerde oluyomu mesela Sultan Jalala 5 command verebiliyozmu
121 2 . Reply
DeBussy . 2018-01-11
Kardes, hile yapinca oyunun bir tadi kalmazki 😕
121 2 . Reply
Tekrar Deneyiniz . 2017-11-21
abi ben türkleri seçmek istiyorum önce onları yıkmalıymışım bu hileyle denedim ama olmuyor söyler misin lütfen
121 2 . Reply
Turgan AkTürk . 2017-09-10
Türkçe yamada orjinal ismi oynarken bulabilir miyim?
121 2 . Reply
Turgan AkTürk . 2017-09-09
İşin rast gelsin oyundan 2 kat daha keyif alıyom. Emeğine sağlık
121 2 . Reply
Güven . 2017-07-27
acaba şifre falan mi kapalı bende birtek imam baraka yı kullanabılıyorum diger hiçbir karakterde olmuyor.
121 2 . Reply
Yusuf the emperor . 2017-07-04
beyler tirnak ici sembolunu goteririmisiniz ben ne oldugunu bilmiyom
121 2 . Reply
W2S Ws2 . 2017-07-01
abi ben sadece para hilesi oluyor neden
121 2 . Reply
Remi aydin . 2017-06-24
lan aq hile kullandıktan sonra oyun oynanamanın zevki nerde amına koduklarım nasıl bi oyun zevkiniz var
121 2 . Reply
android hile tv . 2017-06-18
acil 1.03 için tainer lazim link olan varsa versin k g
121 2 . Reply
Hamza Cihat . 2017-06-17
action
121 2 . Reply
*Nameless* . 2017-06-15
abi bende oyun türkçe ingilizce asker ismi göremiyom ingiliz askerşerinin ingilizce isimlerini söylermisin
121 2 . Reply
Emrecam Ulu . 2017-06-01
Trait hilesi yapamıyorum

Generalimin ismi Selim Osmanoglu konsolu açıp give_trait Selim Osmanoglu GoodCommander 5 yazıyorum

ama err:Character not found hatası alıyorum yardımcı olabilirmisiniz
121 2 . Reply
Muhammet Can Bayram . 2017-03-30
Kardeşim Quapukulu Dan ayrı birim adı söylermisin sadece kapıkulu çıkarta biliom :(
121 2 . Reply
Muhammet Can Bayram . 2017-03-28
kardeş Kapı kulu hilesini yapamiom ama diğerleri için çok teşekkür ederim
121 2 . Reply
Köpke . 2017-03-09
Güzel video, teşekkürler
121 2 . Reply
Samet Bozkurt . 2017-01-19
Nooblukta son nokta. Jalal_ad_Dawlah yazarak sultanı ışınlayabilirsin.
121 2 . Reply
Kuzey Pitbulloğlu . 2017-01-10
abi şey yeniçeri için hangi kodu yaızyoruz asker içiçn
121 2 . Reply
İshak Nebi Boz . 2016-12-25
aynısı Empire total war da oluyomu
121 2 . Reply
Melih Kılıç . 2016-12-25
sağlığı yükseltmek veba dan kurtulmak için ne yapabiliriz ustam
121 2 . Reply
Esko Esko . 2016-12-20
abi bu amerikAya gidişi ne zaman atcan abi acil cevap
121 2 . Reply
Esko Esko . 2016-12-20
abi bu amerikAya gidişi ne zaman atcan abi acil cevap
121 2 . Reply
Ahmet Yılmaz . 2016-12-15
abi very harda bile hile yapmadan rahataca rusyaya kadar alıyorum mısırıda alıyorum zatende izlemesi zevkli oluyor bir seri çekermisin mtw2 serisi adam akıllı çeken 1 kanal vardı kapanmıs oda full izlerim ne dersin bi seri çekte izliyelim
121 2 . Reply
Tamer Borazan . 2016-12-14
kardeşim bende bu Qupukulu olmuyor neden türkçe yama falan diyemi bide bu surrender_reigons yazdığımzda bazı impartorluklar kapalı ya açlırmı
121 2 . Reply
Mert Kalaycı . 2016-11-23
kardeşim bende türkçe yama var traitlerde özellik yazarken ingilizce denedim olmadı türkçe denedim yine olmadı sürekli character not foud yazıyor yardımcı olabilirsen sevinirim
121 2 . Reply
Murat Sayın . 2016-11-07
kardeşim bunların çocuklarını nasıl çoğaltıyoruz acaba
121 2 . Reply
Murat Sayın . 2016-11-02
kardeşin bu hile ekranını nasıl açıyoz ben para hilesi yapacamda
121 2 . Reply
Selçuklu Arslanı . 2016-10-29
16. abonenim ^^
121 2 . Reply
EREN RAHMAN BEKDAŞ . 2016-10-27
Kardesim adamsin gozunun yagini yiyim
121 2 . Reply
EREN RAHMAN BEKDAŞ . 2016-10-27
Kardesim adamsin gozunun yagini yiyim
121 2 . Reply
Utku Aydın . 2016-10-13
abi merhaba sana bi sorum olcaktı şu karakter menüsüne girince allta bi kişisel özellikler yazar onun yanındada yardımcılar yazar abi trait ekliyebiliyozya yardımcı nasıl eklicez
121 2 . Reply